lisaleht

janno 1 nädal 5 päeva tagasi
Äge lisa leht oli täna kaasas.stokker.kevad2017.olete selle meile juba saatnud.
ints 1 nädal 5 päeva tagasi
oli midagi head või? ma vaatasin et mingi reklaamkataloog ja viskasin postkastide juurde prügisse koos muude reklaamidega...
ert 1 nädal 5 päeva tagasi
Meil ka homme läheb prügi...sai ka see kobaks kohe sinna lisatud koos paljude priskete näopiltidega, mis viimasel aal posti ummistavad.
😈 1 nädal 5 päeva tagasi
Nii juhtubki kui STOKKER'i reklaam "ajakirja" ei suudeta muidu kellegile pähe määrida👆
Muideks on selle üllitise peal isegi hind 4,90€ ja AL' tellijad on nüüd siis juba KAKS KORDA 4,90€ võrra "rikkamad" 😒
Autolehe toimetusel oleks olnud viisakam see jääde ise jäätmejaama viia, mitte risustada tellijate postkaste👆 👎Raha muidugi ei haise,mis selle eest saadi👎
😈 1 nädal 5 päeva tagasi
Lisan,et mul on postkastil kiri AINULT TELLITUD POST ! Vaene postiljon pidi selle jäätme mulle ikka postkasti toppima,kuna oli päris ajakirjaga ühte kilesse pakendatud👎👎👎
Kaak 1 nädal 4 päeva tagasi
See on piinlik lugu jah. Kevadine ajakiri pandud nn sundpakendisse. Ostsin ise selle tanklast , uudishimust ikka, sest sirvida ei saanud. Kahjuks oli ka autoleht ise seekord mind huvitavatest teemadest suht vaene. Suur pettumus.
Lärri to Kaak 1 nädal 4 päeva tagasi
Mis teemad sind huvitavad?
Kaak to Lärri 1 nädal 4 päeva tagasi
Seekord oli palju väikeste linnamaasturite lugusid, ja Toyota Aygo. See segment mind ei huvita eriti. Oleks kaant enne ostu korralikult silmitsenud , oleks selle info tegelikul ka kätte saanud , aga harjunud rohkem lehekülgi sirvima ja nii sisuga tutvuma. Aga üldiselt teemadest rääkides huvitavad mind uuenduslike asjade ja uute tehniliste lahenduste kirjeldused. Meeldib aru saada miks nii tehtud on ja kuidas see töötab. Näiteks kunagi oli mingis ajakirjas Mercedese uue F1 mootori kirjeldus ja seletus mis eelise see lahendus annab nii HJ kättesaamise osas kui ka auto enda aerodünaamika seisukohalt. Hiljuti tuli välja näiteks uus Mercedese 3liitriine R6 mis on S klassil juba saadaval. Sellel on rida uuenduslikke asju nagu elekrtipumbad ajamirihmu ei kasutata, integreeritud starter generaator jne. Mootori võimsus on antud 367+22 hp ehk siis mina saan aru et see starter generaator töötab kiirendamisel nagu aktiivne kersi süsteem. Huvitab ka kuidas praegu uutel alu plokkidel silindrite pinna töötlus on lahendatud. Mõni aeg tagasi kasutusele tulnud nikelsiil kate ei osutunud eriti heaks lahenduseks. Sellistest asjadest võiks kirjutada, kui näiteks sellise kasutatud auto ostad on hea teada. Ka huvitab mind mõnel lihtsama hoolduse või remondi kirjeldus. Meeldib ise teha. Viimase aja autolehe tehnilised nõuanded tunduvad liiga elementaarsetest asjadest olema, rohkem nagu mitte tehnika inimestele, nagu viimati oli artikkel , kuidas autot ise ära rikkuda.

Lisa postitus


©Presshouse OÜ. Ajakirja Autoleht kodulehel www.autoleht.ee avaldatud tekstide ja fotode kopeerimine ja kasutamine ükskõik millisel viisil on keelatud ilma väljaandja kirjaliku loata. Kõik õigused kaitstud.