Auto kaal ja järelkäru?

valdur1 1 kuu 1 nädal tagasi
Auto kaaludest ja erinevustest lugedes tekkis küsimus Eestis kasutatavate kerghaagiste (piduriteta) vedamiseks sobivate autode valikust. Enamus autojuhtidest pole sellele isegi tähelepanu pööranud.
Mitu automarki sobib vedama tehnilise passi andmetel 750kg kerghaagist?
Vaadates auto24.ee müügikuulutusi tekib küsimus, kuidas pannakse paika ARK-is see number? Kas tüübikinnituse järgi?
Lada Niva tohib vedada haagist kaaluga 400kg, VAZ 2121 tohib vedada 300kg haagist. Nissan Note reg dok. on haagise mass 0kg, teisel Notel 450kg nii piduriga kui pidurita.
Kas autokärude rendifirmad vaatavad vedava auto tehn.passi, kui rasket käru tohib see auto vedada?.
Kas Autolehe Dacia Sandero tohib üldse sapakat vedada? Haagise lubatud koormus sellel autol on 505kg. Sapaka kaal vähemalt 700kg.
Hea oleks kui Autoleht saaks uurida seda anomaaliat kärude vedamises.
Saan62 3 nädalat 4 päeva tagasi
Vaata valdur, sel rendifirmal pole asja sellega, kas sa paned autole raskema koorma või kergema koorma sabasse, seda peab seaduse silmis teadma ja järgima auto juht. Elik, iga mees, kes soetab enesele või naisel auto, peab teadma, mis sel registreerimitunnistusel kirjas ja mida ta selle aparaadiga teha kavatseb/saab.
Sapaka pukseerimine on hoopis teine lugu, see pole haagis.
valdur1 3 nädalat 4 päeva tagasi
Küsimus tekkis sellest, kas auto ostmisel keegi pöörab tähelepanu järelkäruga veetavale koormale.
Kas sapaka jäik pukseerimisvahend on EU tüübikinnitusega? Ja mitu inimest võib sapakas istuda, kui seda pukseeritakse jäiga pukseerimisvahendiga ?
:( 3 nädalat 3 päeva tagasi
Sapakas justkui piduritega haagis, eriti kui pidurdajad pardal, Nagu neljane bobi. Ma ei tea, palju Sonderole lubatud, aga Logan MPV 1,4 tohib sappa võtta 625 ilma ja 1600 või 1800 piduritaga.
Arvaja 3 nädalat 3 päeva tagasi
Mõned leiutavad siin uusi automudeleid " Logan MPV" ???
:( 3 nädalat 3 päeva tagasi
Ei ole vaja leiutada, vaid minna konkreetse auto tagaukse juurde ja lugeda. Lüüa VIN-kood otsingusse ja avastada, et eksisteerib variant MPV/MCV. Enne esimest facelifti, kui ruuduline embleem välja vahetati, reklaamiti uut mudelit MPV-na. Ei mäleta, mis siis tüübiks öeldi. Vaata tutvustusi aastast 2006. Auto ise aastast 2007, Autolehe reklaami ohvrina partiist, mis toodi mingi kampaaniaga "auto hinnaga alates 99 000 krooni", kuid jäid välja ostmata, kuna Dacia hakkas pakkuma diisliga pirukakärusid ja kastikaid, mis võetigi. Ei mingeid lisasid, ainuke "mugavusvarustus" on salongituli, mis reageerib juhiuksele. Esindus väidab, et ei ole diagnostikapistikuid, töökoda leidis neid lausa 2, aktiveerisid ka auto aju, pannes salongiventilaatori tööle algelises kliimaseadmerežiimis, lisades, lihtsalt tühja nupupaneeli puuduva nupu. Parandan vea, haagis 620/1300. Ei midagi isiklikku. Peale auto enda. Omal käigul pressi alla.
:) 3 nädalat 2 päeva tagasi
"1600 või 1800" jäi järgi 1300 :)
Antsss 2 nädalat tagasi
Auto järgi veetava haagise massi paneb paika auto tootja. Selle info annab mnt-sse müügimees koos auto serdiga. Esitatud info järgi tehakse tüübikood ja sealt edasi liiguvad andmed passi.
Auto passis olev max lubatud veetav mass EI ole haagise täismass. See on haagise reaalne mass. Sind huvitab ainult haagise tühimass ja koorma kaal. Kõik. Haagise täismass iseloomistab selle võimet kanda mingit suurust vastavalt tema konstruktsioonile. Seda juba auto pass ei näita.

Lisa postitus


©Presshouse OÜ. Ajakirja Autoleht kodulehel www.autoleht.ee avaldatud tekstide ja fotode kopeerimine ja kasutamine ükskõik millisel viisil on keelatud ilma väljaandja kirjaliku loata. Kõik õigused kaitstud.