Ferrari V12 mootor

Olar 1 kuu 1 nädal tagasi
Päris põnev nüanss, et Ferrari 312T-l kasutati V-12 mootorit mille silindrite nurk 180 kraadi. Tegemist siis lamamootoriga e.bokseriga, miks nad seda aga V-mootoriks kutsusid, jäi loost selgusetuks. Ehk oleks toimetusel võimalik foorumis väike lisalugu teha.
Minu teada kasutaski Ferrari sel mudelil lamamootorit, mitte V ja seda on lausa Wikist lugeda.
raivo 1 kuu 1 nädal tagasi
Lapik V-mootor ja bokser ei ole sama, vahe on kepsude kinnitumisel väntvõllile ja sealt edasi kolbide liikumise suunas teineteise suhtes.
. 1 kuu 1 nädal tagasi
Kulus 30 sekundit ja vastus käes. Soovitan Olarilgi natukene rohkem ise infot otsida.
en.wikipedia.org/wiki/Flat_engine
Olar 1 kuu 1 nädal tagasi
Lamamootorit võib ju tõesti käsitleda 180 kraadise V mootorina, mis iseenesest ei tee temast V mootorit. Oma esimeses postituses eksisin küll ses osas, et lamamootor ei ole päriselt boksermootor selle klassikalises tähenduses, nii nagu see omal ajal patenteeriti, olen raivo tähelepanekuga vägagi päri.
Tann 1 kuu 1 nädal tagasi
Irooniline on see, et Ferrari 512 BB-l, millel oli samuti 180kraadine V-12, pandi nimeks BB ehk Berlinetta Boxer.
:( 1 kuu 1 nädal tagasi
Ju on mootoritüüpide kirjeldajal fantaasia otsa lõppenud, et uut tähte välja pakkuda. Pakuks välja i, mille mõlemas otsas on täpp.
valdur1 1 kuu 1 nädal tagasi
Küsimus, kas Dnepri mootorratas oli V2 või boxer või ???
aulemb 1 kuu 1 nädal tagasi
Kui Dnepr on BMW järeltulija, siis julgen bokserile panustada
risto 1 kuu 1 nädal tagasi
Lamamootor ei pea tingimata bokseritüüpi olla, võib olla ka näiteks ridamootor.

Lisa postitus


©Presshouse OÜ. Ajakirja Autoleht kodulehel www.autoleht.ee avaldatud tekstide ja fotode kopeerimine ja kasutamine ükskõik millisel viisil on keelatud ilma väljaandja kirjaliku loata. Kõik õigused kaitstud.