Keelatud arvustused

. 1 aasta 1 kuu tagasi
Ah et muutsite autode arvustused nö tasuliseks? Siis palju õnne, jälle üks lugejavaenulik ajakirjanduslaadne toode eest turul. Tellijaid te sellega juurde ei võida.
alari 1 aasta 1 kuu tagasi
Just lugesin üht arvustust, mingit raha ei pidanud maksma.
gg 1 aasta 1 kuu tagasi
Vaatasin ka just seda. Kui oled Autolehe telli, siis saad end tuvastada ID kaardiga. Ja tundub, et lukus on esialgu veel "pruugitud" autode artiklid. Sõiduproove saab lugeda.
Kuigi, meil peres ei ole mina tellija, aga loen ajakirja ikkagi, siis, et veebis artikleid lugeda peaksin ma nagu tellija ID kaardiga kogu aeg sisse logima.
Sass 1 aasta 1 kuu tagasi
Mul tuttav on kopeerinud kõik andmed, kui kellegil vaja siis andke teada
A.T to Sass 1 aasta 1 kuu tagasi
see arhiiv pakuks huvi küll. mil moel seda saaks?
Parun 1 aasta 1 kuu tagasi
See on paras sigadus küll. Kas keegi saaks mulle Golf 5 ja Golf 6 lood saata?
. 1 aasta 1 kuu tagasi
kuzmits 1 aasta 1 kuu tagasi
Suur aitäh AUTOLEHT.

Olen olnud tellija autolehe ilmumisest peale, vahetevahel on mingid perioodid vahele jäänud kuid kui on huvitavad teemad olen poest üksiknumbrina ostnud. Paar kuud tagasi jäi tellimus uuendamata ja olen vahetevahel poeletilt ostnud ajakirja. Tahtsin kasutatud auto testi lugeda ja enam ei saagi. Täielik jama. Nüüd põhimõtte pärast enam ei telli ega osta ka. Teen hoopis TM i tellimuse.
Siiani oli teil asjalik kodukas, nüüd on nagu iga teine.
Zaq 1 aasta 1 kuu tagasi
Aga kuidas telefonist või tahvelarvutist arvustusi lugeda saaks?
Peale ID-kaardiga sisenemise võiks olla ka mobiil-ID-ga sisenemine.
Sasss 1 aasta tagasi
Suhteliselt ebaõnnestunult kukkus välja see üritus Autolehel. Mina kasutan enamusajast mobiili uudiste lugemiseks.
. 1 aasta tagasi
mida mina oma elu jooksul olen tähele pannud, on see, et head asjad reklaami ei vaja ning müüvad ennast ise. kui autolehel vaja läbimüüki suurendada, tegelege sisulise poolega. lihtsalt internetis rahaküsimine ei muuda asja paremaks.
Kasutatud autode ülevaadetest 1 aasta tagasi
Täname foorumikülastajaid tagasiside eest! Ühtlasi teen mõned täpsustused, et vältida väärinfo levikut ja selgitada olukorda neile, kes seda hetkel lõpuni mõistnud ei ole.

1. Autoleht on Eestis ilmuv autoajakiri, milles avaldame peamiselt originaalloomingut. Autolehe sisuloome eest seisavad head 5 koosseisulist toimetajat, kujundaja ja keeletoimetaja. Lisaks mitukümmend autorit ja mitu fotograafi, kes samuti annavad oma professionaalse panuse ajakirja valmimisse. Kõigile makstakse turutingimustel töötasu või autoritasu, tasudelt omakorda vastavalt Eestis kehtivale seadusandlusele riiklikud maksud. Lisaks ostame sisu koostööpartneritelt Saksamaalt, Venemaalt, Soomest. Kõik see on olnud võimalik tänu lugejaile, kes ajakirja tellivad või jaemüügist ostavad, meie reklaamiklientidele ja ettevõtte omanikele, kes vajalikul määral rahaliselt toetanud.

2. Eeltoodud põhjustel on Autoleht olnud algusest peale tasuline trükiväljaanne.

3. Autolehe veeb (autoleht.ee) pole kunagi olnud osa Autolehe paberväljaande tellimispaketist või kuulunud üksiknumbri "hinna sisse". Nimetatud põhjusel ei saa ühelgi isikul olla põhjendatud nõudmist osalisele või täielikule sisule, mis on esitatud aadressile autoleht.ee. Veebileht autoleht.ee on ellu kutsutud selleks, et veebi vahendusel tutvustada Autolehte, ei enamat, ja see annab Autolehele õiguse otsustada ise kellele, millises mahus ja millistel tingimustel talle kuuluvat sisu esitada.

4. Väärtustades tellijat, kelle panus väljaande ilmumisse on selgelt kõige suurem, võimaldame tal jätkuvalt tarbida varemavaldatud kasutatud autode ülevaateid. Tõsi, isikutuvastuse alusel.

5. Lähitulevikus laiendame autoriseerimise võimalusi. Lisaks ID-kaardile saab võimalikuks ka mobiilse-ID alusel isiku tuvastamine.

6. Tulevikus loome võimaluse veebisisu tasu eest tarbimiseks neile külastajaile, kel puudub Autolehe paberväljaande kehtiv tellimus.

Kokkuvõtteks: kelleltki ei ole ära võetud midagi talle kuuluvat. Tellijale on jäetud teatav lojaalsusboonus, ei muud.

Janis Kaal
vastutav väljaandja
olle 1 aasta tagasi
Antud muudatus-ennustan autolehele max kaks aastat veel siis kas muudate nime-tegevusmudeli või lõpetate tegevuse.
Need kes teid veel netis loevad on needsamad vanad lugejad,uute toetajaskonda leiate ca 10 prossa juurde ,aga vanad samas väsivad.
Olen tõsiselt pettunud.Ja võtsin ka lubaduse ei osta ühtegi teie numbrit enam.
tellija 1 aasta tagasi
Minul ei ole ID kaardiga sisenemisel lugemise vastu midagi. Peaasi, et autoleht.ee ja tema pruugitud sõidukite rubriiki mis tegelikult on üks asisemaid Eestis kinni ei pandaks. Mina tellin sellest hoolimata edasi.
Sass 1 aasta tagasi
Ostan autolehte kuus ~2x, ei ole soovinud tellida, sest mõned teemad alati ei huvita. Eelmainitud korrad on olnud mõni huvitav artikkel, viimane kord oli Opeli elektriauto - ma oleks võinud terve teksti poes läbi lugeda, aga respekteerides Teie tööd ostsin selle välja nagu mainisin, on nii olnud mitmeid kordi.

Vihjeks võin öelda, et pääsen kõikidele pruugitud lugudele endiselt ligi.
Kogu Teie lehe ajalugu on salvestatud erinevatesse maailma serveritesse - web.archive.org/web/20160329051844/http://www.autoleht.ee/
A.T to Sass 1 aasta tagasi
tänud. millal uuemad testid sinna üles pannakse? seal ju viimaseid lugusid pole, tahaks ikka jooksvalt kursis olla.
Sass 1 aasta tagasi
Uuemaid ei näegi. See ajalugu, mis talletatud
kuzmits 1 aasta tagasi
tubli sass

aadress salvestatud!
qp 1 aasta tagasi
Mina olen kasutanud ka seda lehte: www.gebrauchtwagenreport.com/index.php?id=12&no_cache=1
qp 1 aasta tagasi
Kellel on vaja igasugu mõõtusid- andmeid, siis parim leht on see: www.autoweek.nl/autovergelijker

Lisa postitus


©auto24 AS. Ajakirja Autoleht kodulehel www.autoleht.ee avaldatud tekstide ja fotode kopeerimine ja kasutamine ükskõik millisel viisil on keelatud ilma väljaandja kirjaliku loata. Kõik õigused kaitstud.